Forum  Strona G│ˇwna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQU┐ytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   
Bo napewno wasze zdanie nikogo nie obchodzi!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Ksi▒┐ki&Film&Muzyka&Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 20:55, 08 Kwi 2014    Temat postu: Bo napewno wasze zdanie nikogo nie obchodzi!

Bliscy i oddaleni
[link widoczny dla zalogowanych]
zadzwonilam do znajomej fryzjerki i doradzila mi zebym kupila jeszcze raz rozjasniacz joanny. Ja dostałam Loxon 5% ale taki 2,5% możesz nabyć bez recepty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Musia┼éabym szuka─ç gdzie┼Ť daleko, gdzie mnie nikt nie zna, spoza rejonu mogliby za┼╝─ůda─ç ode mnie op┼éaty, musia┼éabym doje┼╝d┼╝a─ç, ale mo┼╝e powinnam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam kolczyk i nie boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak prostowanie nie wchodzi w gr─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo powiedzia┼éam mu ┼╝e przesta┼éam bra─ç Cilest bo podczas okresu i tak boli mnie brzuch. [link widoczny dla zalogowanych] A ja ( niezbyt oryginalnie) mam spory problem z aplikacj─ů.
cieniutka to jaka by by┼éa? Pozdrawiam Kasia. Uk┼éadaj─ůc wi─Öc odpowiednio diet─Ö - nie ma potrzeby ograniczania obj─Öto┼Ťci pokarmu, a jedynie nale┼╝y zadba─ç o jego w┼éa┼Ťciw─ů jako┼Ť─ç. prosi┼éam o lekkie podci─Öcie, bo chc─Ö zapuszcza─ç w┼éosy. maja wplyw na nasza mase (ja jestem osoba ktora swego czasu wchlaniala odzywki bialko-weglowodanowe aby przytyc i chodzila 2 lata na silownie - efekt 7 kg w gore - nieduzo chyba jak na 2 lata?). [link widoczny dla zalogowanych]
Na szcz─Ö┼Ťcie w por─Ö zmieni┼éam lekarza. no mam ich wiele kurde nie wiem jaki gatunek lunisz ale ja lubie np. 10. Ja po trojce dzieci mam taka figure (+ stanik push up u Natalki ? Totalnie tego nie kumam. Odchodzi┼éy mi wody p┼éodowe wi─Öc od razu trafi┼éam na porod├│wk─Ö, a tam super atmosfera, po┼éo┼╝na od razu si─Ö mn─ů zaj─Ö┼éa, przyszed┼é m┼éody lekarz i m─ů┼╝ by┼é przy mnie. I wiece co chcialabym przetrwac ta glodke ale nie wiem czy to bedzie mozliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przecie┼╝ wiadomo ze ma anoreksje Na pocz─ůtku kariery kiedy jeszcze nie byla chora wygl─ůda┼éa pi─Öknie ale teraz fuj Zal mi jej
[link widoczny dla zalogowanych]
Wycieczkomaniak ale si─Ö ciesz─Ö ┼╝e si─Ö odezwa┼éa┼Ť powiem ci, ┼╝e czasem si─Ö zastanawia┼éam co u Was s┼éycha─ç, dziewczynki ju┼╝ pewnie du┼╝e, za chwilk─Ö 4 latka, pewnie ┼╝e wybaczamy ale obiecaj popraw─Ö i napisz koniecznie jak si─Ö macie, czy chodz─ů do przedszkola, i czekam na fotki, adres na poczt─Ö chyba jeszcze pami─Ötasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

( ju┼╝ nie chce mie─ç wi─Öcej dzieci). [link widoczny dla zalogowanych] paj─Öczyna w ┼Ťwietle s┼éo┼äca
o co chodzi? troche zamota┼éam ale jakos tak s┼éysza┼éam Obdzwoni┼éam kole┼╝anki ┼╝eby mnie wyratowa┼éy z opresji, podjecha┼éam do poleconego salonu w centrum, ale pani chyba sie wystraszy┼éa stanu moich w┼éos├│w i kr─Öci┼éa nosem, potem uda┼éam si─Ö do Piekar sl─ůskich do salonu Q10, gdzie chodzi moja szwagierka, ( pisze sie tu o nim r├│┼╝nie, te┼╝ czyta┼éam) uprosi┼éa pania fryzjerk─Ö i dziewczyna uratowa┼éa moje w┼éosy, jestem jej na prawde dozgonnie wdzi─Öczna w dwie osoby wybiera┼éy mi te pasemka partiami i wyr├│wnywa┼éy kolor, potem zrobi┼éam kuracj─Ö odbudowuj─ůca Biolage, musze jeszcze p├│jsc na ni─ů par─Ö razy, ale i tak po pierwszej wida─ç r├│┼╝nice, tam te┼╝ dowiedzia┼éam si─Ö ┼╝e dobieraj─ůc ┼Ťrodki do rozja┼Ťniania i czas ich dzia┼éania bierze si─Ö pod uwag─Ö temperatur─Ö cia┼éa przy sk├│rze g┼éowy ok.36,6 i temperatur─Ö na ko┼äc├│wkach czyli temp otoczenia, co odgrywa wa┼╝na rol─Ö gdy pomieszczenie jest np.klimatyzowane.Og├│lnie jestem bardzo zadowolona, bo wida─ç , ┼╝e tam pani fryzjerka ma do┼Ťwiadczenie ,kt├│re potwierdzi┼éa efektem swojej pracy nie tylko gadane jak niekt├│rzy fryzjerzy. ... mia┼éem 5cm skr├│tu i wyd┼éu┼╝y┼éem o 4cm bo mi sie ko┼Ť─ç za szybko zrasta┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
Kiedy m├│wisz kocham to k┼éamiesz. Czy dobrze rozumiem? ─ćwiczy┼éam ju┼╝ bardzo dawno temu, ale z zadowalaj─ůcymi efektami. Ale od paru tygodni mam lzejsza prace, i mniej dolegliwosci w tej rece. dziekujesz tylko za przychylne opinie- dobr─ů matk─ů nie b─Ödziesz napewno - eghhhh szkoda gada─ç na kiedy masz termin? mrowa gratylacje za wytrzyma┼éo┼Ť─ç ja robie 2 lata kr├│cej to mo┼╝e dlatego ┼╝e jak wyjedziemy za brame to mamy wszystkich g┼é─Öboko w d...
[link widoczny dla zalogowanych]
AUTOR
[link widoczny dla zalogowanych]
10 suszonych ┼Ťliwek wymoczonych przez noc oraz szklanka przegotowanej wody, w kt├│rej moczy┼éy si─Ö ┼Ťliwki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, ja polecam produkty Kerastase - doskonale od┼╝ywiaj─ů przesuszone i zniszczone w┼éosy i efekt utrzymuje si─Ö nawet po zaprzestaniu u┼╝ywania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Aż się rozpłakałam.... pilnuje dziecka kolezanki, albo jako hostessa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapisy do carlo biani ruszaja od 15.06 [link widoczny dla zalogowanych] Kontakt i mapka dojazdu do pralni znajduje si─Ö na stronie [link widoczny dla zalogowanych]
Witajcie.... dziewczyny jutro napisze jak mi poszlo! Troch─Ö sie wystraszy┼éam, ale wreszcie w jednym salonie fryzjerka powiedzia┼éa, ┼╝e w┼éosy owszem, zniszcz─ů si─Ö, ale nie wypadn─ů no i podj─Ö┼éa si─Ö tego zadania najpierw po┼éo┼╝y┼éa rozjasniacz, o ile dobrze pamietam to chyba taki co rozja┼Ťnia o 12 ton├│w, ale nie jestem pewna. - przecie┼╝ to w ten spos├│b nie dzia┼éa nuie zauwa┼╝y┼éa┼Ť , ┼╝e nie ┼Ťpiewali dzi┼Ť??? [link widoczny dla zalogowanych]
(normalny mia┼éam na 28 czerwca). Dodam ┼╝e moja dziewczyna brala kiedy┼Ť tabletki przez pewien okres czasu i od momentu zaprzestania stosowania miesi─ůczka nie jest regularna i czasem sie opu┼║nia . D─Öbowej u Agaty. Niczym wi─Öcej nie przemywajcie. aa i jeszcze cos radze zaczac od przesietlenia biodra tego gdzie masz skrocenie(a najlepiej dwoch) mzoesz miec takze zwichniecie stawu biodrowego to co ja mialam w dziecinstwie to takze powpoduje skrocenie konczyny (wypada kosc z panewki) a jak cie boli to tak niesttey moze byc pozdrawiam pazurki zelowe i akrylowe nie niszcza plytki, o ile sa prawidlowo zakladane fakt, plytka jest na samym poczatku matowiona, minimalnie traci na grubosci, ale z cZasem odrasta i jest tak samo zdrowa, jak przed przedluzaniem, tak samo twarda, a czasem nawet i twardsza Jesli zaniedbacie wstepny okres odzywiania przed glodowka i te lewatywy to pozniej maga byc spore problemy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzień 7:
[link widoczny dla zalogowanych]
maja swoja strone: G┼é├│d faktycznie ci─ůgle jest, ale tylko p├│┼║nym wieczorem.
[link widoczny dla zalogowanych]
2) jak s─ů kiepskie efekty wykonaj lewatyw─Ö w pozycji kolanowo-┼éokciowej i zawie┼Ť wlewnik tak wysoko jak pozwala na to d┼éugo┼Ť─ç gumowej rurki
Z do┼Ťwiadczenia wiem, ┼╝e czytaj─ůc fora du┼╝o sobie wkrecamy czekam na usuniecie szwow (1.0Cool opuchlizna jest spora - m├│j ch┼éopak mowi ze wygladam jak ojciec chrzestny..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zrobił mi usg dopochwowe. [link widoczny dla zalogowanych] - mysle tu baba przesadzila, no bo jak tak mozna, (tak z kanta jechac!) a w tym byl problem ze ja nie szukalam zadnej milosci, wiec mysle no ladnie !...
jestem ciekawa, jakimi kobietami z reguly interesuja sie panowie w wieku 4-50 lat. Acha nie pod┼╝eram pomi─Ödzy posi┼ékami. ju┼╝ rozumiem o co chodzi┼éo w wypowiedzi par├│wy lekarz postawi┼é diagnoz─Ö pod okostne z┼éamanie ko┼Ťci promiennej teraz ┼Ťci─ůgn─Öli mi gips ju┼╝ nie boli mnie r─Öka ale tak jakby mi─Ö┼Ťnie gdy np. Rzadko znajdzie sie taki ktory daje mieszkanie za darmo (znam takie przypadki ale to dla pracownikow wieloletnich). [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Juz mia┼éam rezygnowa─ç ale jakim┼Ť cudem doko┼äczy┼éam 3 seri─Ö. Nakreca┼éam sie ze to strasznie boli i zapiera┼éam sie ze nie pojde. O CZYM MNIE INFORMOWANO ZA KAZDYMRAZEM KIEDY SIE TAM ZAP[SYWALAM WIECIE CO BOJE SIE ,ZE PRZEZ TE BLIZN─Ö TO JA SOBIE PSYCHICZNIE NIE PORADZ─Ö.......A KIEDY WIDZE DZIEWCZYNY W SP├│DNICZKACH TO MNIE TAK BOLI.JAKBY KTO┼Ť SZPILE W SERCE WBIJA┼é Poznasz tam ludzi i naprawde bedzie dobrze...zaufaj mi! cieniutka to jaka by by┼éa?
[link widoczny dla zalogowanych]
a swoja droga moze ktos wie jaka role odgrywa ciezar kola zamachowego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Ksi▒┐ki&Film&Muzyka&Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin