Forum  Strona Gwna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   
juz wczesniej o tym pisałam, ale sie powtórze.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Ksiki&Film&Muzyka&Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 11:33, 10 Kwi 2014    Temat postu: juz wczesniej o tym pisałam, ale sie powtórze.

jak mi sie przypomni to jeszcze Ci napisze
[link widoczny dla zalogowanych]
Oprucz tego przywalił mi trądzik i urologicznie coś dodatkowo nie tak jak być powinno.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ba, nie tylko kupić ale też pokroić, ułożyć...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pojechala gdzies?
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do ksiazek sa super na stronce-www.fryzjer polski.pl [link widoczny dla zalogowanych] Wymyśl coś inteligentniejszego - to pogadamy
Ps.. gdy... Edzia tego czegos nie ma - dobrych genow. ja 19 on 21 z tym że ja jestem strasznie napalona na niego i on tez ale czekamy na wizyte u gina bo chce dojrzale wkroczyc w seks. Balam sie, ze to swinstwa ktore lekarze mowia mi ze mam brac, zastrzyki, masci na sterydach, ze to jeszcze bardziej mnie pograzy, poza tym mialam wrzody na zoladku i lykanie lekow im nie pomagalo. [link widoczny dla zalogowanych]
jestem bardzo ciekawa jego opini. Do komponowania posiłków używać można wszelkich przypraw, z wyłączeniem cukru (zastąpić słodzikiem) i z ograniczeniem soli. jeszcze brakuje żeby te pornosy oglądał przy małych dzieciach dziwaki z was sa. po kolei:NIVEA-odzywka+szampon-dla Pan malo wymagających dosyć ładnie pachnie ale nie pogłębia skretu włosy są zbyt lejące..ale to zależy chyba od rodzaju włosa-polecam bardziej falowanym włoskom.. Jeśli też borykacie się z tym problemem, polecam ten zabieg! Walczę dalej - już 10 dni!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje ze lekarz zobaczy i nie powie ze nie.
Zamroziła mi to dzikie mięsko i przypisała azotan srebra, którym miałam przyżegać nowo wyrosłą tkankę tj.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po ostatniej wizycie na basenie (po 5 latach przerwy) przeraziłem się swoją formą i postanowiłem coś z sobą zrobić !!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale w prywatnych klinikach robią cuda, jak widać po niektórych wypowiedziach, więc bądź dobrej myśli.
[link widoczny dla zalogowanych]
5 ????????????? -mogłam pracować
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wieczora!!
nosiłam i noszę je praktycznie codziennie - a są naprawdę w b.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.dawata.de/modules.php?name=eBoard&file=post.newtopic&fid=7>sirve]?? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]

jago85 - moim zdaniem skoro lekarz powiedział, że nic poważnego się nie dzieje i to tylko zapobiegawczo to nie musisz robić drugiej cytologii. [link widoczny dla zalogowanych] Natomiast 1300 za glod ?????
A jego salon na Karmelickiej 10 jest miły dla oka. jeśli jej faktycznie nie będzie, zatestuję w przyszłym tygodniu. Podejrzewam ze niedlugo umre na zawal serca. Sara May jest paskudna!!! Ok zaraz Ci wyślę, a Ty podeślij wtedy swoją to zobaczę czy mi faktycznie za szybko dnie zdjęli. [link widoczny dla zalogowanych]
Hej ja mam takie drętwienie od ponad roku lekarz rodzinny przepisał mi aspargin łykałam ale nie pomógł , dzis po roku byłam znowu u lekarza zrobił mi ekg bo dodam że mam nieraz pieczenie w klatce piersiowej , ale ekg wyszło w porządku i lekarka stwierdziła że to musi być od kręgosłupa szyjnego kazał mi spać na płasko a pod głowę podkładać tylko jaśka zwiniętego jak cukierek podobnież ma pomóż , a dla mnie w nocy jedynym chwilowym ratunkiem jest spuścić ręce w dół za łóżko Pozdrawiam >>> mam kolczyk w pępku od kilku lat przekuwałam w profesjonalnym salonie z miejscowym znieczuleniem kosztowało mnie to 150 zł niem ie miałam żadnych problemów z gojeniem ale wszystko zależy od umiejętności osoby przekuwającej i od pielęgnacji samego pępka po przekuciu to zn....przemywaniem co najmniej 3 razy dziennie rumiankiem i tylko rumiankiem bez stosowania wody utlenionej czy maści bo to jest największa głupota rana ma się goić a nie jadzić co właśnie często występuje po stosowaniu maści, a w codziennej kąpieli delikatnie przesuwać w duł i w górę kilka razy mi się ranka bardzo szybko zagoiła i jestem zadowolona ... choroby uciekające diagnozom medycznym i nie poddające się terapii farmakologicznej. Poznałam kogoś za granicą, jesteśmy 3 lata razem i jest tak sobie. Kocham swoja ojczyzne. A teraz mam sił dużo - super! Potem pilniczkiem delikatnie oczyscić pazur i wsunać za niego taka nitkę skręcona z waty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to moze byc torbiel czy tylko przeziebienie jajnika?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi pomogło, choć nie czułam się rewelacyjnie to 100 razy lepiej. Mam nadzieję, że w końcu cos mi pomoże, bo z tym się nie da normalnie funkcjonować.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Może to w ogóle nie ma związku z głodówką?
[link widoczny dla zalogowanych]
Magazynuje wszystko i zamienia w tluszcz walczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazłam klinikę DENmed (z Torunia jestem).

Jeszcze Monsterball z Halle Barry. [link widoczny dla zalogowanych] 10tys za okrągłe, 12tys za anatomiczne, 100 zł kosztuje konsultacja
i ja do niej wrócę w czerwcu bo tym razem to będzie mój ślub i ślubny makijaż [link widoczny dla zalogowanych] iche/Angelina%20Jolie/Angie%20HR/images/angelina_jolie_04033 102.JPG czy trudno zdobyc prace? Madziołek, to co wkleiłaś to nie orbi tylko air walker, kup orbitreka, z kołem zamachowym. Ime, to daj Mani buziaka...............!! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Czy to jest na wydruku usg czy lekarz sparwdza to tylko przed cc? Ponadto składniki te lepiej ze sobą współpracują np. na emule sa te wszystkie filmiki spakowane razem WinRar antonina krzysztoń perłowa łodź po ukończeniu zabiegów kupiłam maść dermatix która również mi pomogła i to bardzoo!!!!!!Cena jest dość wysoka ale maść jest bardzi wydajna i wystrczyła mi na 2 mies. zdecydowaqnie mucha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedyne co musisz zrobic, to przelamac sie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

v.v.v.
[link widoczny dla zalogowanych]
Igor lot zniosl nawet ok tylko najgorsze tyle godz na kolanach ale w koncu zasnal a tam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
31.Kelly Clarkson - Becouse of You
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

doszłam do wniosku że pewnie dodaję zbyt wiele pianki i zaczęłam stosować jej mniej. [link widoczny dla zalogowanych] Mam naturalnie bardzo cienkie usta, ostatni zabieg mialam rok temu i efekt utrzymal sie prawie rok , ale potrzebne sa dwa zabiegi jak dla mnie.
nie wiem, u nikogo innego nie byłam. bezzębne Do naszej edycji jak słusznie wiekszośc zauważyłą wybrano babki którym ja wiem przydałby się dobry wizazysta , fryzjer , dietetyk no i troche kasy bno to wszystko jednak kosztuje.A życie w Polsce jakie jest kazdy wie.Nawet sam moment prezentacji .. róbcie to!! Ser bialy, kiszone ogorki i kapuste mozna kupic w polskich sklepach, albo u Hindusa, no bialego sera Hindus nie ma, ale te kiszonki to na pewno!!!! To jest rekomendowany salon marki Matrix i nie możliwe żeby nie było tam usług na poziomie i wykwalifikowanych fryzjerów, bo oni to sprawdzają. [link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast ja nie preferuje stosowania olejków do włosów, no chyba, że na końcówki celem ich zregenerowania. Lipids. Czy ktos probowal takiej metody? W końcu lekarz z położną połapali się o co chodzi i zaprowadzili mężusia do żony. Po narkozie wybudziłam sie dość szybko i juz po jakis 3 godzinach sama wstałam do toalety(pod asystą pielęgniarki).Po dwóch dniach byłam juz w domu, a po tygodniu czułam sie juz naprawdę niezle. takze mysle ze wszystko jest oki i niema co sie martwic na zapas tylko teraz odpoczywac i nic nie robic . Suchość w ustach.
Przy max 20 g węglowodanów dziennie to nie mało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Ksiki&Film&Muzyka&Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin