Forum  Strona G│ˇwna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQU┐ytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   
'Po_la',

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Ksi▒┐ki&Film&Muzyka&Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 691
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 21:48, 10 Kwi 2014    Temat postu: 'Po_la',

Bez owijania w bawełnę, krótko, zwięźle!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak na marginesie, mi wypada gdzies ok 100 włosów dziennie! w jakim czasie ta kolezanka schudla te 30 kg?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

albo ksawiery i fabianny albo zosie i sta┼Ťki [link widoczny dla zalogowanych] ale chcia┼éabym oczy┼Ťci─ç cer─Ö i troszk─Ö schudn─ů─ç...
jak Wam w takim razie tu idzie -rodakom w pieknej Italii?pozdrawiam z PL Maaadzik ale dlaczego? Nie iwem co to za pajak, narazie go nie ruszam bo mi nie przeszkadza. A co do amarykanskiej diety to jedza TONY wegli to ze produkty ligth sa w sklepach wcale nie znaczy ze ludzie na nich zyja Gorzej jesli ktos cos robi wbrew sobie, to potem sa lzy, problemy, tragedie...... [link widoczny dla zalogowanych]
Stosowa┼éem ma┼Ť─ç Triderm (z przepisu lekarza) i jeszcze jaki┼Ť p┼éyn z antybiotykiem, robiony w aptece wed┼éug przepisu dermatologa. DRAUGA BY┼éA BEZNADZIEJNA!! A Ty oprocz swojego mezczyzny masz tutaj kogos?rodzinka? Bo na przyk┼éad mnie ciekawi czy ja mog─Ö sama wnie┼Ť─ç czy musze czeka─ç jak s─ůd zdecyduje ┼╝e s─ů takowe potrzebne. je┼Ťli te┼╝ sie spali, to si─Ö w┼Ťciekn─Ö P.S. Do┼Ť─ç mam s┼éuchania o innych dziewczynach, do┼Ť─ç jego ┼Ťlini─ůcego wzroku na inne dziewczyny na ulicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Odwiedzłiam ten salon Cleopatra w Katowicach na Józefowskiej kiedys 118 teraz 95 pierwszy i ostatni raz.

a ja by┼éam z polakiem kt├│ry wygl─ůda┼é jaktaki szlachetny turek, uwielbiam ten typ urody
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja jeszcze raz a propos urodiznek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moze ja cos powiem dla tych dr─ů┼╝─ůcych w uci─ůzliwym temacie.Ja nigdy nie stosowa┼éam antykoncepcji,bez kalendarzyka i jako┼Ť da┼éam rad─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mo┼╝e naprawd─Ö to wina tego olejku bo ja go stosuj─Ö conajmniej raz w tygodniu i trzymam po kilka godzin na g┼éowie tylko ┼╝e w┼éa┼Ťne wyczyta┼éam na kafe ┼╝e podobno super na w┼éoski dzia┼éa, no to jak to jest? [link widoczny dla zalogowanych] Jestem w drugim miesiacu ciazy ..
OVERWEIGHT Michael Scott knew he was in for a rough ride when he couldn't fit into his airline seat. Chetnie porozmawiam rowniez z Polkami - nie mamami, ktore tu mieszkaja! ja ─çwicz─Ö przez 30 minut, ale to dlatego, ┼╝e mam co spala─ç my┼Ťl─Ö, ┼╝e 20 minut te┼╝ wystarczy, najwa┼╝niejsze, ┼╝eby ─çwiczenia nie zacz─Ö┼éy nam si─Ö przykrzy─ç. Pozdrawiam Pielegniarki dbaja o intymnosc pacjentki,a lekarz przy wypisie i nie tylko dba by pacjentka by┼éa zabezpieczona w hormon i nie by┼éo niespodzianek przy pierwszym TSH. [link widoczny dla zalogowanych]
cz─Östo wyst─Öpuje insulinoodporno┼Ť─ç.....wi─Öc znaj─ůc moje szcze┼Ťcie te┼╝ TO mam - jednym z element├│w leczenia niep┼éodno┼Ťci jest w┼éa┼Ťnie obni┼╝enie masy cia┼éa.....zapewne ju┼╝ o tym wiesz ale pisze ku przestrodze....bo jak ju┼╝ schudniesz z t─ů M to r├│┼╝nie mo┼╝e by─ç ....je┼Ťli nadal o tym marzysz to ┼╝ycze Ci z ca┼éego serca pozdrawiam Swoja droga winnym uznaje sie skazanego, wiec zanim zaczniesz kogos oczerniac udowodnij wine. Jestem pod sta┼é─ů opiek─ů lekarsk─ů, poprawia┼éo mi si─Ö znacznie. Atkins bardzo wyraznie napisal w swojej ksiazce ze Fat Fast jest sposobem na wlaczenie spalania tluszczu. chyba trzeba sie ogolic na lyso;/ Ja mam zwolnionko, wi─Öc postaram si─Öprzynajmniej po─çwiczy─ç w domu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dodam ze na czarno farbowalam wlosy 6lat i to nieszczesna palette....
[link widoczny dla zalogowanych]
date, od ktorej naleza Ci sie alimenty, ile to miesiecy, calkowita sume.

Marianko ,rozs─ůdny na pewno NIE,s┼éusznie m├│wisz ale nie mog─Ö by─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny!! Pono─ç jest to pierwsza maszyna w ┼Ťwiecie kt├│ra bije na ┼éeb wszystkie platformy wibracyjne .
[link widoczny dla zalogowanych]
Zam├│wi┼éam .Przynios┼éa ,wi─Öc bior─Ö i czekam na efekty.Mam baaaardzo niskie ci┼Ťnienie ,wi─Öc licz─Ö na to,┼╝e zobacz─Ö siebie szczuplejsz─ů za 30 dni i to niekoniecznie w trumnie.
ciepła woda potrafi ukoić ból moze nie w 100% ale jednak.
Nie znam jej jaka jest z charakteru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak mi wyt┼éumaczy┼é lekarz rehabilitant i dla mnie jest to logiczne. [link widoczny dla zalogowanych] Zauwa┼╝y┼éam ┼╝e m├│j Maks od kilku dni gada przez sen ciekawe co mu si─Ö ┼Ťni...
Otr─Öby przerobione- zero efektu. to wyt┼éumaczcie kobiet─ů dlaczego jedni ogl─ůfdaj─ů notorycznie a inni nie musz─ů skoro wasz mechanizm jest inny ni┼╝ kobiet? I chcia┼éabym sobie juzzmieni─ç sobie na nowego kolczyka, ale boje sie... \Eclipse\ z albumu The Dark Side of the Moon\ Pink Floyd Nie mia┼éam stresu.Siedz─Ö sobie na wychowawczym i nie za bardzo mam si─Ö czym stresowa─ç [link widoczny dla zalogowanych]
wlasnie skonczylam czytac ostatniego Harry Pottera w wersji oryginalnej,czyli w jezyku krolowej Elzbietki II i jestem bardzo zadowolona,ze jest happy end.zwlaszcza,ze rozwoj akcji wcale na taki nie wskazuje.nie myslcie sobie,ze moja znajomosc angielskiego jest nadzwyczajna,ale jezyk Harrego jest dostepny. Wielonienanycone kwasy t┼éuszczowe omega-3 hamuj─ů rozw├│j raka w─ůtroby, donosz─ů naukowcy podczas dorocznego zjazdu Ameryka┼äskiego Towarzystwa Bada┼ä nad Rakiem (American Association for Cancer Research). Fanka, Moja siostra sama mia┼éa problemy z tr─ůdzikiem i nasza kosmetyczka od razu odes┼éa┼éa j─ů do dermatologa. niekt├│rzy musz─ů bardzo ci─Ö┼╝ko i d┼éugo pracowa─ç by osi─ůgn─ů─ç cel co czasem kosztuje nas nie tylko duzo stresu ale te┼╝ b├│lu. [link widoczny dla zalogowanych] eczorowe_sukienki_na_miare.html napisz─Ö po wizycie jaka diagnoza
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu musz─Ö popracowa─ç.
od razu muzul
[link widoczny dla zalogowanych]
dziekuje za info pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.fetalecho.pl/content/show/lista_le karzy_z_certyfikatami_umiejetnosci_w_zakresie_echokardiograf ii_i_kardiologii_prenatalnej ,84.html
[link widoczny dla zalogowanych]
Go┼éym okiem wida─ç, ┼╝e MM nie mia┼é─ů tak ma┼éo centymetr├│w w pasie i jej waga potwierdza┼éaby fakt, ┼╝e a┼╝ tak w─ůska w talii MM by─ç nie mog┼éa
[link widoczny dla zalogowanych]

Metallica-Nothing else matters
[link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczy,ze sie troche postarasz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czekam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wlasnie blondynki ich starsznie kreca.

... [link widoczny dla zalogowanych] Anetko!!!!
po prostu bardzo sie lubimy, probowalam sie zwiazac z rowniesnikiem ale jakos nigdy nie wychodzilo........... [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam swiatecznie wszystkich! Dlatego liczy si─Ö dla mnie cena. wazy┼éam sie dzis u kolezanki na tej samej wadze wa┼╝y┼éam sie dzie┼ä przed dietk─ů wiec jest ok dzi─Öki za s┼éowa otuchy jeste┼Ťcie super [link widoczny dla zalogowanych]
do z czarnym nickiem masakra jakas. no ja tez mam bol lewego jajnika-chyba i podbrzusza. Jak dobrze, ┼╝e ┼╝ona jest przy nim, i ma┼éoletnie parafianki czuj─ů troch─Ö respektu, bo inaczej to pewnie chcia┼éy by zosta─ç ministrantami!!! nie wierze czy ten go┼Ť─ç rzeczywiscie pisze serio?? Je┼╝eli nie wiesz co wybra─ç mo┼╝esz spr├│bowa─ç Dermapen'a - to po┼é─ůczenie frakcjonowania z mezoterapi─ů. mam zamiar popracowac jeszcze nad udami ale to watpie ze mi sie uda
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Ksi▒┐ki&Film&Muzyka&Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin